måndag 28 mars 2011

2011-03-28

Halloj alla goa o glada!

Idag har jag jobbat, 11,30-20,00. Lagom kul när vi har fullt upp med o packa nu inför flytten. Men men, det gick bra.
DOCK, jobbar jag kväll i morgon med, vilket känns sådär. Jesper har kunnat packa ner en hel del ändå faktiskt.

På torsdag ska han ner till Lund & träffa narkosläkare. Sen ska han ner igen på måndag för operation. Gillar inte alls att han ska sövas o operera bort något som dom inte ens vet vad det är. Känns liksom inte bra :(

Fick bekräftelse på mail angående dom försäkringar vi startat.
Vi har nu hemförsäkringen, bilförsäkring och gravid/vänta barn försäkring hos Trygg Hansa! Dom verkar bäst och dom hade definitivt bäst gravid/vänta barn försäkring. Den kostade även bara 1050:- i engångsbelopp.
Så nu bara väntar vi, mest jag, på att bilen ska besiktigas o gå igenom så vi kan få den. Eventuellt är att det är saker som ska lagas på den för allt sånt ska han fixa innan.
Blir samma som på bilden, fast en annan blå färg.
Wiii... längtar så!
Känns gött o komma in i Volvo gänget ;)

Längtar även tills vi kan ta hem barnvagnen från Delary.
Vi har ju inte haft plats med den nu i denna lägenheten så den har stått hos J,s föräldrar.
Jag har haft uppe bild på den tidigare men visst är den fin!? :)
Där ska vårt lilla ligga o mysa sen!

 Ha de bra!

4 kommentarer:

  1. KOmmer EWA bli galet hlad nu eller? När hon får en PV ( Pojkvän)!!!!! Himla snygg å du välkomnas med öppna armar in i volvo gänget!
    BRA VAL!

    SvaraRadera
  2. Haha! Ja Ewa & Tph kommer bli ett nobelt par! :)
    Känns bra o vill ha bilen nu!!

    SvaraRadera
  3. Hej <3-at! Hoppas allt är bra med dig och att bebben växer på!

    Läste lite snabbt om att ni har gravidförsäkring. Mitt tips är att även teckna extra skyddet- barn plus (tror att det heter så) också.

    Snygg vagn och bil! Kul att ni nu håller på att bli en liten familj! <3 <3 <3
    Kram till er alla från mig. Camilla

    ps. hälsa Inger!

    SvaraRadera
  4. Oh ja Camilla magen växer som tusan! :)
    Ja vi har faktiskt köpt till en extra försäkring hos Trygg Hansa. Vänta barn heter den nu tror jag. Kostar en slant men det är det värt :)
    Ja visst är vagnen fin!? Jag är super duper nöjd faktiskt!
    Ska hälsa morsan! Hälsa dina pojkar o din tös!
    kram

    SvaraRadera