måndag 7 mars 2011

2011-03-07


Tänkte lägga upp lite bilder från helgen som jag mixtrat o fixat med :)
I fredags var det som sagt mys med På spåret o en dålig film :)









Det blev hemlagad pizza, mums!
Jag hade tomatsås, ost, skinka, lök, soltorkade tomater och gröna oliver!
Jesper hade mer avancerat med curry o sånt :)
O till det självklart ett glas Grape Tonic. Är tokig i Grape Tonic. Ah så gott!!!

I lördags var vi ju på Little Kids Corner i Kristianstad bl.a o här har jag dragit på mig senaste köpet. En blommig blus som känns så bra inför våren. Den kan jag till o med växa mig riktigt stor i! Wii!! :)

I går blev det lugn dag. Vi var uppe i Växjö o kikade på bebisen då jag känt minskade rörelser sen jag började med kortisonsprayen till näsan så blev så virrig o nervös.
Men tur nog så sparkade den friskt på dopplern o den har minsann växt sig o blivit riktigt stor!
Kändes skönt att få se han/hon med! :)

När vi kom hem så gjorde Jesper en fruktansvärt god Smoothie ( som vi nu  uttalar, smoti)! Vi köpte nån paket med frysta frukter och bär o mixade det med apelsinjuice och vaniljyoghurt. Blev riktigt gott!!
Sen vid 9 tiden insåg vi att det intee fanns något att kolla på på tv,n så vi gick faktiskt och la oss. Himla skönt faktiskt!
J somnade tvärt, haha!
Idag har jag varit tillbaka på jobbet. Det känns att man varit borta faktiskt. O inte åt det positiva hållet heller :(
Jobbar helg denna veckan med så på torsdag är jag ledig sen jobbar jag 9,30 - 14,30 både lördag o söndag.
Inga jobbiga tider direkt men ändå. Man vill ju ha sina 2 dagars ledighet :( Är ju iofs ledig 3 dagar nästa vecka så det kompenserar lite :)
Nä, nu ska jag kolla klart på Ullared o sen börjar ju det nya programmet, En unge i minuten. 
Ska bli himla intressant faktiskt!
                        Ha det underbart!

1 kommentar:

  1. Åå ni är så mysiga ni två love birds =) På spåret är ta mej faan ett nobelt program! * Love love love *

    SvaraRadera