torsdag 24 mars 2011

2011-03-24





Hej hopp!
Idag när jag kom till jobbet stod det en trevlig påse till mig på mitt skrivbord :) Bestälnningen från Avon hade kommit! :)
Beställde som ni ser en hel del olika saker. Allt från dusch cremer och schampo till kajalpennor och läppglans :)
Beställde även hem en kräm som ska reducera och motverka bristningar! Så har kletat på lite nu o den luktar fantastisk gott! Så funkar den så ska jag beställa fler till nästa beställning. Jag gav nu 6 pund för den (ca 66 SEK) o på tradera ligger dom på ca 189:-

Fick reda på att jag fick en backup tjänst på jobbet. Ska få sitta lite med mail! Ska bli spännande :)
O Hannah, det här ska vi diskutera i morgon! Alltså det här med vilka som fick o vilka som inte fick. :)
Vi har även varit på banken idag inför vårt bilköp. Känns spännande. Så nu har jag dumpat o servicemindade Swedbank o övergått till en mindre personligare bank. Känns skönt!

Kvällen har vi spenderat i Delary med J,s familj. Hans käre mor bjöd på mat vilket aldrig är fel :)
På vägen hem så blev jag sjukt sugen på glass. O inte vilken glass som helst utan choklad fudge brownie glassen från Ben & Jerrys! Ja, så det va bara att åka inom Maxi o handla! :)
Det kallar jag vardagslyx!


Nu halvligger jag i sängen o ska snart sova.
I morgon är det jobb mellan 11,30-20,00 så då vett i tusan om det blir något bloggande. Det får vi se!
Pyret lever loppan o har nog precis vaknat efter att ha varit lugn ett tag. Myyys! Sparkar så hela täcket flyttar sig :)
Hjärtat mitt

 God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar