lördag 5 mars 2011

2011-03-05

Onödigt och ointressant inlägg!
Snodd av Malin :)

Hur gammal är du om 5år?
- 29

Vem tillbringa du minst två timmar med idag?
- Med min J

Hur lång är du?
- 171

Vilken är den senaste filmen du såg?
- How do you know. Stängde dock av efter halva för den va så kass o seeeg!

Vem ringde du senast?
- Olle

Vem ringde dig senast?
- Jesper

Hur löd det senaste smset du fick?
-Ett långt "grattis" sms från underbara Evelina!

Föredrar du att ringa eller skicka sms?
- Ringa för det mesta. Men sms ibland funkar bra.

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
- Skilda

När såg du senast din mamma?
- I torsdags

Vilken ögonfärg har du?
- Mörkbruna

När vakna du idag?
- 8,30

Vilken är din favoritlåt?
- Älskar Lady Gaga så just nu hennes "nya" Born this way.
     Men rockar gärna till Chris Brown - Yea x3 & Jay Smith - Bad romance


Vilken är din favorit plats?
- På ett dansgolv med bra musik i högtalarna!

Vilken plats föredrar du minst?
- Hissar, om man räknar det som en plats

Var tror du att du befinner dig om 10år?
- I ett hus någonstans i Sverige som jag och Jesper renoverat helt i vår stil o förhoppningsvis har barn nr 2 tittat ut. Eller 3 :D

Vad skrämde dig om natten som barn?
- Spöken. Ja, jag tror på sånt :)

Vad fick dig att skratta ordentligt senast?
- Jesper, som alltid! Han är himla kul!

Hur stor är din säng?
- 180 cm o på tok för stor!

Har du stationär dator eller bärbar?
- Bärbar

Sover du i kläder eller utan?
- I trosor :)

Hur många kuddar har du i sängen?
- Jag har 3, J har 2.

Hur många landskap har du bott i?
- 1. SMÅLAND!

Vilka städer har du bott i?
- Älmhult

Föredrar du skor, strumpor eller barfota.
- Strumpor, fast på sommaren barfota helt klart!

Är du social?
- Ja det tycker jag väll

Vilken är din favoritglass?
- Ben and Jerry´s chocolate brownie fudge (nått sånt) eller fairly nuts :) Mmmmmm

Vilken är din favorit efterrätt?
- Just nu älskar jag dom dära färdigpajerna där man först lägger bären o sen smulpajen övanpå. Mums!

Tycker du om kinamat?
- Njae, ibland. Men är alldeles för flott för min smak. just nu ska jag påpeka :)

Tycker du om kaffe?
- Jag gillar kaffe, jag dricker det bara inte.

Vad dricker du till frukost?
- Oboy, mjölk eller juice!

Sover du på någon särskild sida?
- Nu för tiden på sidan iaf. Inte mycke o välja på, hihi!

Kan du spela poker?
- Ja, men har inte tålamodet att sitta flera timmar. Så slutar alltid med en All in!

Tycker du om att mysa/kela?
- Såklart!

Är du en beroendemänniska?
-Både ja och nej.

Känner du någon som fyller år samma dag som dig?
- Ja, min käre far fick en fin födelsedagspresent minsann när jag föddes!

Vill du ha barn?
- Ja den gräddas för fullt i ugnen!

Kan du fler språk än svenska?
- Engelska o kan faktiskt förstå lite Tyska ännu.

Har du någongång åkt i ambulans?
- Nej, tack o lov

Föredrar du havet eller en bassäng.
- Havet. Men gillar även varma bassänger. O då menar jag varma!
Vad spenderar du helst pengar på?
- Kläder

Äger du dyrbara smycken?
- Ja

Vilket är ditt favorit TV-program?
- Desperate Housewives utan tvekan! Till o med J är beroende!

Vem är den roligaste människan du känner?
-Min J är sjukt rolig! Men vet en kille som är sjukt rolig dock känner jag inte honom.

Sover du med gosedjur?
- Ne men har mitt gosedjur kvar minsann!

Vad har du för ringsignal?
- Nån standard från iPhone. Marimba tror jag den heter!

Har du något klädesplagg sen du var liten?
-  Ja men inte så mycket

Vad har du närmast dig som är rött?
- Jordnötsmix, chili

Flirtar du mycket?
- Är väldigt flörtig av mig som person när jag har druckit. :)

Kan du byta olja på bilen?
- Självklart!

Har du fått fortkörningsböter någon gång?
- Ja 1400 sura kronor ca 50 m hemifrån. Polisen bara skrattade åt mig för jag kunde peka vart jag bodde när han frågade efter min adress.

Vilken bok var den senaste du läste?
- Elsas Mode av Sofi Fahrman   Älskade den! Är inne på 2an nu!

Läser du dagstidningar?
- Ja smålandsposten på jobbet
Prenumerar du på någon dagstidning?
- Nej

Vilken radiostation lyssnade du på senast?
- Rix fm

När var du i kyrkan senast?
- Förra lördagen på Eltons dop

Vad lyssnar du på nu?
- Spotify

Vem såg dig naken sist?
- Jesper

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
-Jesper eller Maria

Civilstånd?
- Sambo

Vilka sidor besöker du dagligen?
- Facebook, olika bloggar

Va har du haft för djur under livets gång?
-Om man ska räkna vad JAG har haft så är det bara fiskar. Men min bror överlämnade olyckligtvis över en hamster på mig som jag inte ville ha. RIP Svea

Svär du ofta?
-Beror på

Vilken kroppsdel är du mest stolt över?
-Just nu, Magen :)
Vilken kroppsdel är du minst stolt över?
- Just nu, röven o låren!

Saknar du någon?
- Mormor & morfar saknar jag nu. Vill krama underbara mormor!

Vad ska du göra nu?
- Laga mat och sjunga lite med Jesper när han spelar gitarr :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar