torsdag 10 mars 2011

2011-03-10


Idag har jag varit ledig!
Så idag blev det äntligen Eltongos. Det va allt för längesen nu. Dom växer ju så snabbt när dom är i den åldern!!
Han var iaf ett riktigt charmtroll idag! Han skrattade nog mest åt mig än med mig, haha! Underbara Elton! Får jag en dotter är Elton paxad som blivande man åt henne, haha!
Denna bilden är så kul. Det visade sig att han tog i för nr.2 när jag tog bilden. Därav rynkiga pannan + bubblan av dregel (eftersom han knep ihop munnen när han tog i):)
Så jäkla söt! hehe!


Hann även med en lunch med Amanda! Så längesen jag träffade henne! Alltid skönt o prata av sig lite :)

Sen har jag varit på maxi hela 2 ggr inom 3 timmar. hehe!
Meningen var att vi skulle köpt med mat o lagat hos brorsan, men sen va han inte hemma :(

Idag blir det stekt lax med kokt potatis och romsås! *mums* 

Senare ikväll blir det nog en film eller bara o slappa framför tv,n. Fick nån konstig smärta i höger ben, högt upp mot baken o när jag går. Skumt eftersom jag hade det på andra sidan förr förra veckan.
Sen i morgon börjar min jobbvecka, typ. Är ledig onsdag eller torsdag nästa gång. Snyft! Hatar o jobba helg!

Förresten, idag är bebis på boink humör! Har minsann fått mig ett par rejäla sparkar idag :)
Ha en trevlig kväll!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar